maanantai 29. heinäkuuta 2013

Selittelyjä

Kuinka vaikea onkaan syöpöttelyn makuun päästyään, päästä takaisin normaalirytmiin. Ei kertakaikkiaan tuu mitään. Aina vaan sortuu herkkuihin.

Yhtä vaikea on uskoa vaakan lukemaa, että se tosiaan on noussut, että lihominen on  alkanut. toiveikkaasti sitä yrittää ummistaa silmänsä totuudelta ja keksiä kaikenlaisia selityksiä.
Kuten :

- Helle turvottaa. Tää kaikki on helteen syytä. Kyllä paino palaa entiselleen ja turvotus lakkaa, kunhan viilenee.

- Nyt on varmaan käyny niin, että MUN LIHAKSET ON KASVANU, kun oon liikkunu näin kauheesti. Siitä se johtuu. En mä ainakaan lihonu oo.

- En mä voi sille mitään, että mun maha kasvaa. Kasvaa kuin potkupallo. Siellä on varmaan joku kasvain, joku potkupallon muotoinen.

Mä alotan heti huomenna teholaihiksen. Syön pelkkää kurkkua. Ja vettä. Kyllä mun kilot äkkiä tippuu, kun vain juon tarpeeksi.

JA HAH!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Multa tää helle vie voimat. No, jos yrittäis nukkua.

Jenkkis

Possu Munkki kirjoitti...

Voimat ja unet

HelvetinPöllö kirjoitti...

Helpottaako yhtään:
Mä en ole vuoteen syönyt karkkia ja olen tooosi ylpeä siitä.

Mutta ilman minkäänlaista huonoa omaatuntoa vedän pussillisen Fasupaloja ta niiden korvikkeita mitä-ne-nyt-onkaan - nehän ei oo karkkia, eihän? Tai jotain muuta pullaa ja keksiä. Tänäänkin piti tulla vieraita ja ostettiin sitä varten pussi niitä pieniä korvapuusteja ja pieni keksipaketti. Vieraat soitti, että ne tuleekin vasta huomenna - ehdin siis vielä aamulla kauppaan ostamaan uudet tarjottavat.

SÄÄLITTÄVÄ, sanon minä, aika turhaa olla ylpeä siitä, että pystyy seisomaan karkkihyllyn edessä, eikä tee yhtään mieli karkkia.

Että semmosta. Ihan hyvin voi kesääkin syyttää ihan mistä vaan :D :D

Possu Munkki kirjoitti...

Urhea oot kuitenkin, kun pärjäät ilman karkkia! Munkin ehkä pitäis ryhtyä totaalikieltäytyjäks, koska yhden otettua tekee mieli lisää...

Pulla on kans herkkua!!